Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2011 10:03 - Бързи, смели, сръчни
Автор: jezulkakopieva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3920 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 18.03.2011 10:04


 От 2 годишна свиря на тръба, а от 3 - гледам на боб. Докато навърших 4 усъвършенствах баене, гадаене, копаене и лаене. На 5 вече умирах от скука и се научих да чистя пипер, за да си играя със зрънцата, а на 7 - имах медал за гроздоберачка на сезона. На 8 доях крави, а на 9 дояха мен.До 12 едва се придвижих, но на 13 вече бях шампион по пинг понг. На 14 открих моята пубертетска страст - вдигане на дамаджани със замах.

И така. На 14 вдигах дамаджани, а на 15 чевръсто тупах килими. На 16 и 17 педагогическият кабинет вдигна ръце, а на 18 вече остана и без ръце.Влязох в 19 бясно на една гума, а на 20 вече гледах слон в двора. Минах 21 на висок ток и се записах на кръжок по псуване. 22та бе доста тежка и се отдадох на риболов и усамотяване с жаби,а на 23 реших да се пробвам като ватман на трамвай номер 5.

Така и изкарах до 25, когато срещнах любовта на живота си, Дядо Мраз. На 26 осинових Снежанка, а на 27 вече имахме джудженца. На 28 ми писна и избягах в Дунавската долина, където се научих да замервам с камъчета и броя звездите до припадък. На 29 се озовах на сръбската граница с народна носия и два буркана туршия, и така на 30 стигнах до Скопие, от където ме екстрадираха обратно, защото не съм могла да пея.



Гласувай:
3



1. klatikopiev - Интересно
19.03.2011 20:43
На снимката не си личи много, но ми заприлича на една позната на име Желяна. И псевдонима ти е такъв какъвто тя би си избрала, доколкото я познавам. Но прочетох, че се казваш Дима Славова. Както и да е. Имаш развито въображение, прочетох ти нещата с интерес. Само ми се струва, че малко пресоляваш манджата. Няма нужда всяка дума да е смешна, може и вденъж на изречение да има смешка :). Изглеждаш ми щурава, което е симпатично. Продължавай да пишеш, при това както си искаш :) Просто изказах мнение, а не задължителни предписания и не претендирам,че непременно съм прав.
цитирай
2. jezulkakopieva - Интересно! Аз съм майката на въп...
31.03.2011 19:35
Интересно! Аз съм майката на въпросния псевдоним, но явно съм се заблудила. Уважавам мнението на всеки един читател било то и негативно. Написаното не би могло да се хареса на всеки, а и да не забравяме, че аз съм просто любител, който изцяло се забавлява с написаното. Съгласна съм, че на натруфеността на елементите може би идва в повече на някой, но следвам мисълта си, която непрекъснато еволюира. Благодаря за коментара. Оценявам го.
цитирай
3. klatikopiev - Не беше това целта.
10.04.2011 10:39
Нямах за цел да те обиждам ни най-малко. Просто исках да кажа, че момичето на снимката прилича на познатата ми Желяна,а явно не е тя, защото изглежда е на Дима Славова. И също така да кажа, че пишеш забавно, като лееекичко "пресоляваш". Но както казах това е мое мнение. Не разбрах израза "Аз съм майката на въпросния псевдоним, но явно съм се заблудила". Това, че следваш мисълта си и усппяваш да забъркаш толкова пъстра амалгама от смешки е много добре, имаш богато въображение. Продължавай да се забалвяваш, желая ти успехи.
цитирай
4. анонимен - ИЗКЛЮЧИТЕЛНО БИОГРАФИЧНО...
01.05.2011 21:07
СМЯХ СЕ ДО ПРИПАДЪК...ТОЛКОВА БИОГРАФИЧНО-ОТКРОВЕН РАЗКАЗ НЕ БЯХ ЧЕЛ ОТ ВРЕМЕТО , КОГАТО ЧЕТЯХ ЯРОСЛАВ ХАШЕК...ИМАШ СТРАХОТЕН ТАЛАНТ...КАЗВАМ ТИ ГО КАТО ФИЛОЛОГ ИЗЧЕЛ 1 ВАГОН ЛИТЕРАТУРА....ЕВАЛЛА...МАШАЛЛА...АФЕРИМ...АШКООЛСУН....ВСЕ БЪЛГАРСКИ ДУМИ МИ ИДВАТ ОТВЪТРЕ...
.НЕ СПИРАЙ ДА ГО ПРАВИШ.....ИМАШ ОЧАРОВАТЕЛЕН ТАЛАНТ - В ТОВА МОЖЕ ДА СИ СИГУРНА , УБЕДЕНА И УВЕРЕНА......ПОЗДРАВЯВАМ ТЕ ......ИМА НЕЩО МНОГО САМОБИТНО В ТЕБ.....И МНОГО ЧУВСТВИТЕЛНО , СКРИТО ПОД НЕПУКИЗМА...
цитирай
5. jezulkakopieva - Благодаря
08.05.2011 21:47
Благодаря Тryavnahotels...радвам се, че сте се впечатлили от биографията ми ;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jezulkakopieva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 72479
Постинги: 24
Коментари: 97
Гласове: 56
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930