Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2010 20:38 - Пленяваща Отдаденост
Автор: jezulkakopieva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3280 Коментари: 6 Гласове:
4

Последна промяна: 09.04.2013 15:09


С трепет ви споделям едно от писмата, които изпратих до скъпата ми приятелка г-ца Шублева. Тази същата, с която орахме безжалостно нивите на кмета Чуркин и тази, с която отпушвахме каналите на млековарник "Смела крава.""


Скъпа ми Шублева,

Заклещена съм в едно планинско село и за телекомуникации ще чуят чак Юни 2014. Тези редове ги четете благодарение на язовеца, който слиза до града за малко вносна сланинkа и неуредени входни сметки. Когато се прибера в офиса си, ще можем да проведем лайв-връзка и да дискутираме защо, аджебаааа, избраха Рио 2016, а село Трън бе отново захвърлен в долината на забравата. Трън, който с пищните си бодливи поляни и девствени кърове, е бил винаги културна сцена на звезди от чужбина и съседни маали.

Както е казал нашият виден колега другаря Тошко Колев: Е.....кво правим?

Но искам да ви уверя, че независимо от ограничената новинарна емисия, която достига до мен, аз съм добре усведомена за промените в нашата страна. Днес по всички канали даваха новия министър по аграрните въпроси г-н Мазнев, който бе избран от тъпото малцинство в село Oт тъп по-тъп. 

Имайки предвид написаното по-горе, управата е в стачка и са опънали един оръфан одеал на къра и след подхвърляне на моето запитване, кон боб яде ли, новините са отчайващи. С най-голяма скръб ви съобщавам, че въпреки неземните ми усилия, а вярвайте ми "седморката на Блейк" пасти да яде, трънският кон отказа публично да яде боб.

Решението е внесено в селската кръчма и от местната управа казаха, че в зависимост от продажбите на захарни тутманици и коняк "Плиска", ще вземат решение дали да гласуват за тоя махленски кон или за на Денка кобилата, която била отворена към живота и неговите варива.

След това съдбоносно гласуване другарко, нашето бъдеще може да заеме две страни, едната полегата, другата хълмиста. Или да сме горди тетевенскии съпартийки борейки се с боб и коняк за каузата или да се потопим в лукса на партия "захарно петле"и да пием боза.

Искам да ви уверя, че съм задвижила селския механизъм по този делови въпрос и смятам, че преди да започнат великденските пости ще ни бъде изпратен новият мобифон на "Булсат ком" и ще имаме възможност да напишем ревю в тетевенския новинар "Часът на Рачето".

И така мила ми приятелко, надявам се отговора да бъде засегнат в предаването "Жица жица ток" и дано доживеем да видим махленския кон на опашката за боб.


Винаги преданна,

Жешка



Гласувай:
4


Вълнообразно


1. mimayordanova - Имаш мнооооооооооооооооооооо...
18.12.2010 20:53
Имаш мнооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооого силно перо.
цитирай
2. jezulkakopieva - Благодаря от сърце ;-)
18.12.2010 20:55
Благодаря от сърце ;-)
цитирай
3. анонимен - Пулицър. . . Пулицър :) Много заб...
31.12.2010 21:36
Пулицър...Пулицър :) Много забавни четива имаш в блога изключително приятно се изненадах :)
цитирай
4. анонимен - Благодаря. Когато човек се смее, ...
01.01.2011 23:45
Благодаря. Когато човек се смее, всичко е някак си по-ефирно и непринудено.
цитирай
5. анонимен - Зори
03.01.2011 05:15
Браво! Преписвала ли си или си ги измисляла-но браво
цитирай
6. jezulkakopieva - Зори, благодаря! Преписването е за ...
09.01.2011 00:47
Зори, благодаря! Преписването е за тези, които искат, но не могат. Аз смея да твърдя, че не спадам към тази група.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jezulkakopieva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 72524
Постинги: 24
Коментари: 97
Гласове: 56
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930